ZAMÓWIENIA

1W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Otwieracze możesz zamówić pod adresem biuro@otwieraczenazamowienie.pl

2Jakie informacje powinienem zawrzeć w treści zamówienia?

Są 2 etapy: wycena i zamówienie.

Na etapie wyceny musisz koniecznie wysłać:

  • dane kontaktowe (e-mail, telefon),
  • informacje o wielkości zamówienia (ile sztuk otwieraczy),
  • informacje na temat wyglądu otwieraczy (opis, szkic lub zdjęcie) oraz elementów graficznych (teksty, logotypy, zdjęcia, nazwy itp.),
  • informacje jakie wybierasz elementy dodatkowe (wstążki, smycze, taśmy, pudełka, etui itd.).

Jeśli otrzymamy od Ciebie powyższe informacje prześlemy Ci wycenę w ciągu 1 dnia roboczego. Jeśli zaakceptujesz wycenę otwieraczy otrzymasz od nas w ciągu 24 godzin* indywidualny projekt graficzny.

* czas realizacji zamówienia uzależniony jest od stopnia skomplikowania projektu oraz ilości.

Na etapie zamówienia prześlij nam dane zamawiającego/płatnika (nazwę, adres, NIP).

Po zatwierdzeniu projektu otwieraczy i uzgodnieniu formy płatności rozpoczniemy produkcję.

3Czy mogę zamówić jeden otwieracz?

Tak, u nas możesz zamówić każdą liczbę otwieraczy, nawet 1 sztukę.

4Jak długo muszę czekać na realizację zamówienia?

Projekt wykonamy w 1-2 dni robocze. Gdy zaakceptujesz projekt, zamówienie zrealizujemy do 7 dni roboczych (w przypadku skomplikowanych, lub kilkunastotysięcznych realizacji terminy ustalimy indywidualnie). Możemy przyspieszyć realizację, jeśli będziesz z nami ściśle współpracował na etapie przygotowania projektu (stały i szybki kontakt, precyzyjne określenie potrzeb i wymagań, konkretne wskazówki, przysłanie tekstu, logo – które mają się znaleźć na otwieraczach itp.).

5Czy jest możliwa realizacja w szybszym terminie niż standardowy?

Tak, istnieje możliwość ekspresowej realizacji zamówienia na otwieracze. Wówczas termin realizacji wynosi 5 dni roboczych.

6Czy ekspresowa realizacja otwieraczy jest droższa? Czy muszę spełnić jakieś szczególne warunki?

Tak, ekspresowa realizacja otwieraczy jest droższa. Wycena jest indywidualna, bo zależy od wielu czynników. Nie, nie musisz spełniać dodatkowych warunków, są takie same jak przy standardowym zamówieniu, jedynie koszt wzrasta.

7Czy mogę liczyć na rabat przy większym zamówieniu?

Tak, przy zamówieniach powyżej 100 sztuk otwieraczy projekt, przygotowanie produkcji i wysyłkę otrzymujesz GRATIS, dzięki czemu oszczędzasz 270 zł! Przy większych zamówieniach rabaty ustalane są indywidualnie. Jeśli planujesz więcej zamówień w roku na inne imprezy, poinformuj nas o tym! Na pewno weźmiemy to pod uwagę przy procesie wyceny.

8Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Gdy projekt otwieraczy zostanie zatwierdzony nie ma możliwości jego anulowania.

9Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Po zatwierdzeniu projektu i przekazaniu zamówienia do produkcji możliwe jest jedynie zwiększenie ilości zamówienia.

10Czy mogę otrzymać fakturę razem z przesyłką?

Tak, faktury dołączane są w przesyłce razem z towarem (chyba że będziesz sobie życzył inaczej)./p>

11Jak szybko mogę spodziewać się odpowiedzi na zapytanie wysłane na adres biuro@otwieraczenazamowienie.pl?

Odpowiedź na zapytanie uzyskasz w ciągu 24 godz. Najpóźniej w następnym dniu roboczym.

PRODUKTY

1Ile kosztuje wykonanie matrycy?

W technologii, w której wykonujemy otwieracze nie używamy matryc. O naszej technologii możesz poczytać na stronie http://produkcjamedali.pl/teksturowanie-przestrzenne-nowa-technologia-modern-forms/

Dodatkowym kosztem jest przygotowanie produkcji. Przy zamówieniu do 100 sztuk otwieraczy koszt wynosi 200 zł netto, powyżej 100 sztuk – GRATIS.

2Czy mogę zamówić prototyp przed produkcją?

Tak, jeśli chcesz sprawdzić jakość i efekt wizualny Twojego otwieracza, możesz zamówić prototyp. Jeśli potrzebujesz ponad 1000 otwieraczy, próbkę otrzymasz GRATIS. Jeśli interesuje Cię mniejsze zamówienie, koszt uzależniony będzie od skomplikowania projektu i wielkości zamówienia.

3Nie mam pomysłu na wygląd produktu, czy macie galerię realizacji?

Tak, mamy największą internetową galerię otwieraczy, którą możesz zobaczyć na stronie http://socialhub.modernforms.pl/otwieracze-na-zamowienie Możesz się zainspirować, wskazać nam wybrany otwieracz, a my dostosujemy go do Twoich indywidualnych potrzeb.

4Czy otwieracze mogą być personalizowane?

Tak, otwieracze personalizujemy na wiele sposobów. Możesz mieć zatem wpływ na różnorodność kształtów produktu. Oferujemy również personalizację tekstu i grafik nadruku UV. Jeśli potrzebujesz więcej informacji na ten temat, wyślij zapytanie na biuro@otwieraczenazamowienie.pl

5Czy macie w ofercie otwieracze odlewane / otwieracze tłoczone?

Nie oferujemy otwieraczy odlewanych ani otwieraczy tłoczonych. Mamy dla Ciebie coś znacznie lepszego - interesującą ofertą otwieraczy metalowych http://socialhub.modernforms.pl/otwieracze-na-zamowienie Są mocną i bardzo atrakcyjną konkurencją dla otwieraczy odlewanych i tłoczonych.

6Czy sprzedajecie gotowe otwieracze?

Nie, wszystkie otwieracze wykonujemy na indywidualne zamówienie.

7Z jakich materiałów wykonane są otwieracze?

Otwieracze wykonujemy z metalu, pleksi, laminatu, sklejki. Możemy je dowolnie łączyć – na Twoje życzenie.

8Czy oferujecie taśmy / wstążki / szarfy dla otwieraczy?

Tak, oferujemy jednokolorowe wstążki satynowe o szerokości 25 mm oraz taśmy sublimacyjne z indywidualnym nadrukiem o szerokości od 10 mm do 50 mm, na których możemy zamieścić teksty, logotypy itd. Minimalne zamówienie taśm sublimacyjnych wynosi 55 sztuk.

9Czy jest możliwość nadruku na szarfach/ wstążkach?

Tak, posiadamy w swojej ofercie taśmy z nadrukiem sublimacyjnym.

10Czy można na otwieraczach umieścić logotypy, obrazki lub zdjęcia?

Tak, jednak aby uzyskać jak najlepszą jakość nadruku musisz nam przesłać materiały w wysokiej rozdzielczości, najlepiej w grafice wektorowej.

11Jakie macie możliwości zdobienia otwieraczy?

Otwieracze metalowe zdobione są nadrukiem UV w pełnej kolorystyce. Otwieracze z pozostałymi dodatkami tworzyw (pleksi, laminat, sklejka) mogą być grawerowane.

12Czy mogę otrzymać wycenę produktów telefonicznie?

Wstępną wycenę otwieraczy na zamówienie możesz otrzymać od nas telefonicznie. Ostateczny kosztorys wysyłamy jednak mailowo, i jest to preferowana przez nas forma kontaktu.

13Czy mogę otrzymać katalog waszych produktów?

Tak, najszybszym sposobem jest zapoznanie się z naszym katalogiem ONLINE: https://modernforms.pl/katalog/
Jeśli chcesz otrzymać katalog w wersji papierowej wyślij nam wiadomość e-mail, wpisując w tytule: ZAMAWIAM KATALOG, a w treści wiadomości podając adres do wysyłki.

14Czy mogę otrzymać próbki otwieraczy?

Tak, aby otrzymać próbki wyślij nam wiadomość e-mail, wpisując w tytule: ZAMAWIAM PRÓBKI, a w treści wiadomości, podając adres do wysyłki.

15Czy podczas produkcji otwieraczy korzystacie z podwykonawców?

Nie korzystamy z usług podwykonawców. Cały proces produkcyjny odbywa się u nas, na miejscu. Nie zlecamy ani projektów, ani wykonania produktów żadnym firmom zewnętrznym.

PROJEKTY

1Czy wykonujecie projekty graficzne?

Tak, nasi kreatywni graficy artyści są w stanie stworzyć Twój wymarzony projekt. Jeśli posiadasz wstępny pomysł, wyślij nam informację na temat wyglądu produktu (opis, szkic lub zdjęcie) oraz informację jakie elementy mają się na nim znaleźć (teksty, logotypy, zdjęcia, nazwy itd.).

2Ile kolorów mogę użyć w moim projekcie?

Liczba kolorów jest nieograniczona, a co najważniejsze nie wpływa na cenę otwieraczy na zamówienie.

3Czy mogę wysłać gotowy projekt?

Tak, jednak prosimy o przesyłanie plików w wersji edycyjnej, w krzywych wektorowych. Najlepiej wykonanych w programie Adobe Illustrator lub CorelDRAW (maksymalnie wersja X6).

4Ile kosztuje wykonanie projektu otwieracza?

Przy zamówieniu do 100 sztuk otwieraczy do butelek, koszt projektu graficznego wynosi 50 zł netto. Jeśli zamawiasz ponad 100 sztuk, projekt otrzymasz – GRATIS. Pamiętaj, że każdy projekt możesz bezpłatnie modyfikować 3 razy! Każda kolejna poprawka kosztuje 25 zł netto.

5Czy mogę wprowadzić zmiany w otrzymanym od was projekcie?

Tak, możesz wprowadzić zmiany. W cenę wliczone są 3 poprawki. Każda kolejna to koszt 25 zł netto.

WYSYŁKA I DOSTAWA

1W jakim czasie otrzymam zamówione otwieracze?

Jeśli mieszkasz na terenie Polski, otwieracze otrzymasz w 1-2 dni robocze (licząc od odebrania przesyłki przez kuriera). Najczęściej jednak paczki dostarczane są w ciągu 1 dnia roboczego, więc najprawdopodobniej tak szybko dotrą do Ciebie. Otrzymasz mailem numer listu przewozowego, dzięki temu będziesz mógł śledzić przesyłkę.

2Ile kosztuje wysyłka?

Jeśli zamówisz do 100 sztuk otwieraczy to za wysyłkę na terenie Polski zapłacisz 20 zł netto. Jeśli zamówisz więcej niż 100 sztuk to wysyłka na terenie Polski jest ZA DARMO. Koszt wysyłki za granicę wyceniamy indywidualnie.

3Czy mogę odebrać otwieracze osobiście?

Tak, otwieracze możesz odebrać osobiście w godzinach pracy biura (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00). Nasze biuro znajduje się pod adresem: Dobrzechów 446b, 38-100 Strzyżów.

4Czy wysyłacie otwieracze za granicę?

Tak, otwieracze wysyłamy w obrębie kraju i za granicę.

5Czy wysyłacie paczki w weekend?

Nie, paczki wysyłamy tylko w dni robocze.

6Jakie oferujecie formy transportu?

Paczki wysyłane są firmą kurierską – standardowa wysyłka (dostawa w ciągu 2 dni roboczych na terenie Polski), wysyłka z opcją dostawa na 9:30 / 12:00 lub transport dedykowany.

PŁATNOŚCI

1Jakie są dostępne formy płatności?

W przypadku 3 pierwszych transakcji przedpłata 100%. Od 4 transakcji, przelew z odroczonym terminem płatności.

2Na jakie konto bankowe mam dokonać płatności za zamówienie?
W przypadku płatności w PLN:

BS Strzyżów 31 9168 0004 0020 2808 2000 0010
MODERN FORMS Sp. z o.o.
Dobrzechów 446b, 38-100 Strzyżów

W przypadku płatności w EURO:

PL 39 2490 0005 0000 4600 2977 3486 SWIFT: ALBPPLPW
MODERN FORMS Sp. z o.o.
Dobrzechów 446B, 38-100 Strzyżów

3W jakiej walucie mogę dokonać płatności?

Przelewy można wykonać w PLN lub EURO.

4Czy istnieje możliwość płatności z odroczonym terminem?

Tak, istnieje taka możliwość, lecz dopiero po weryfikacji firmy oraz po 3 pierwszych transakcjach przeprowadzonych na 100-procentowych przedpłatach.

Urzędy oraz jednostki publiczne, samorządowe itp. mają możliwość odroczonego terminu płatności do 14 dni. Warunkiem koniecznym do spełnienia jest przesłanie skanu – zamówienia podbitego i podpisanego przez osoby decyzyjne.

5Czy mogę zapłacić za zlecenie przy odbiorze przesyłki?

Nie realizujemy zamówień z opcją zapłaty przy odbiorze.

REKLAMACJE

1Co w przypadku, gdy moja przesyłka zostanie uszkodzona lub będzie się różniła od zaakceptowanego projektu?

Jeśli Twoja przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu lub otrzymasz otwieracze niezgodne z zaakceptowanym projektem, wówczas zaproponujemy Ci korzystne rozwiązanie problemu. Wszystkie informacje dot. procesu reklamacji znajdziesz tutaj: https://otwieraczenazamowienie.pl/reklamacje-i-zwroty/

WYMIANY I ZWROTY

1Czy mogę zwrócić zamówione otwieracze lub wymienić na inne?

W związku z tym, że otwieracze to produkty wykonywane na indywidualne zamówienie, personalizowane, nie podlegają zwrotom ani wymianie na inne produkty. Regulują to odpowiednie wymogi prawne (patrz § 8 regulaminu https://otwieraczenazamowienie.pl/regulamin/).