Reklamacje i zwroty

Uszkodzenia podczas transportu

Podczas odbioru sprawdź stan przesyłki.
W razie jej uszkodzenia sporządź pisemny protokół w obecności spedytora firmy kurierskiej. Na jego podstawie będzie rozpatrywana reklamacja.
Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji – nr tel. 500 488 892.
Skan protokołu prześlij na adres mailowy: biuro@otwieraczenazamowienie.pl


Wady towaru

Jeśli okaże się, że produkt posiada wady ukryte skontaktuj się z nami telefonicznie 500 488 892 lub mailowo: biuro@otwieraczenazamowienie.pl, wyślij formularz reklamacji (z naszej strony) wraz ze zdjęciem wadliwego produktu, wadliwy produkt należy odesłać na adres:
MODERN FORMS
Dobrzechów 446B
38-100 Strzyżów

Pobierz formularz reklamacji
Dowodem zakupu niezbędnym podczas składania reklamacji jest faktura.


ZWROT PRODUKTÓW WYKONYWANYCH NA ZAMÓWIENIE

Zgodnie z art. 38 pkt. 3 ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. produkty zamawiane przez internet, a realizowane na indywidualne zamówienie, a więc według wzoru zamawiającego, jego indywidualnych potrzeb, nie podlegają zwrotowi w trybie stosowanym dla innych produktów.